I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Moderator: franc
- lightbless
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 marca 2008, o 16:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Witam Państwa
Warszawska Sekcja Taneczna w skrócie WSTw składzie Paweł (lightbless) Pepłoński, Krzysztof (Czarny) Zaraś oraz Krzysztof (Long) Grabowski, ma zaszczyt zaprosić Państwa na I edycję i IV runde PLP zmagań na WST Sokółka 1200 Chalennge pod nic nie znaczącym tytułem "Tańce Głownie Tańce".
Przygotowujemy 3 klasy : PL 2, PL 3 i Turystyk
Temin 13-15 Września 2013.
Ramowy program imprezy
13 września 2013 (piątek)
12:00-16:00 Biuro rajdu, rejestracja.
17:00 Odprawa
18:00 Prolog (czas liczony w przypadku zdobycia jednakowej ilości fotopunktów)
20:00-6:00 Od zmierzchu do świtu
6:00-8:00 Przerwa techniczna
8:00-18:00 Od świtu do zmierzchu
20:00-??:?? Bankiet okraszony wynikami z rajdu oraz podsumowaniem i wynikami PLP
Cena standardowo 700 pln, kierowca + pilot
dodatkowa osoba 150 pln
Zeby zachowac obiektywizm i sprawiedliwość od Sokółki zostają wprowadzone pewne zmiany do regulaminu PLP.
1. W klasach PL2 i PL3 załogę stanowi 1 słownie jeden kierowca i 1 słownie jeden pilot, w turystyku ilość osób uzależniona jest od ilości osób wpisanych w DR pojazdu.
2. Ponieważ nie stać nas oraganizatorów na wprowadzenie dodatkowej klasy Ex+serwis, na całej trasie i PP wprowadzamy całkowity zakaz napraw serwisowych. ( miejscem przeprowadzania napraw będzie wyznaczona strefa serwisowa).
Zapisy, informacje i zgłoszenia:
www.wst4x4extreme.pl
http://www.wst-sokolka-1200-challenge.pl
Garść następnych niezbędnych informacji SOON
Warszawska Sekcja Taneczna w skrócie WSTw składzie Paweł (lightbless) Pepłoński, Krzysztof (Czarny) Zaraś oraz Krzysztof (Long) Grabowski, ma zaszczyt zaprosić Państwa na I edycję i IV runde PLP zmagań na WST Sokółka 1200 Chalennge pod nic nie znaczącym tytułem "Tańce Głownie Tańce".
Przygotowujemy 3 klasy : PL 2, PL 3 i Turystyk
Temin 13-15 Września 2013.
Ramowy program imprezy
13 września 2013 (piątek)
12:00-16:00 Biuro rajdu, rejestracja.
17:00 Odprawa
18:00 Prolog (czas liczony w przypadku zdobycia jednakowej ilości fotopunktów)
20:00-6:00 Od zmierzchu do świtu
6:00-8:00 Przerwa techniczna
8:00-18:00 Od świtu do zmierzchu
20:00-??:?? Bankiet okraszony wynikami z rajdu oraz podsumowaniem i wynikami PLP
Cena standardowo 700 pln, kierowca + pilot
dodatkowa osoba 150 pln
Zeby zachowac obiektywizm i sprawiedliwość od Sokółki zostają wprowadzone pewne zmiany do regulaminu PLP.
1. W klasach PL2 i PL3 załogę stanowi 1 słownie jeden kierowca i 1 słownie jeden pilot, w turystyku ilość osób uzależniona jest od ilości osób wpisanych w DR pojazdu.
2. Ponieważ nie stać nas oraganizatorów na wprowadzenie dodatkowej klasy Ex+serwis, na całej trasie i PP wprowadzamy całkowity zakaz napraw serwisowych. ( miejscem przeprowadzania napraw będzie wyznaczona strefa serwisowa).
Zapisy, informacje i zgłoszenia:
www.wst4x4extreme.pl
http://www.wst-sokolka-1200-challenge.pl
Garść następnych niezbędnych informacji SOON
Ostatnio zmieniony 3 lipca 2013, o 19:42 przez lightbless, łącznie zmieniany 8 razy.
Pink Flying Carpet
MAY THE FORCE BE WITH YOU GUYS
MAY THE FORCE BE WITH YOU GUYS
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Tańczył to będziesz głównie z tymi taśmami
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Dzięki za info. Pszczoła da radę dolecieć :-)
ktoś mnie kiedyś nazwał ASPOŁECZNYM CIŚNIENIOWCEM
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Prosz? mnie z Cichym wpisać zgłoszenie wyślę w środę
Była Zuza evoIII
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
... bardzo fajne te założenia , tylko żeby starczyło jeszcze konsekwencji w egzekwowaniu. Generalnie wydzielona strefa serwisowa , zakaz poruszania się innych aut po trasie (namiary na próby itp wsparcie) i możliwość pomocy tylko pomiędzy startującymi załogami,na pewno nadało by nowego wymiaru zabawy.Dawno nie byliśmy na PLP , ale ilość różnych pojazdów wsparcia na trasie trochę mnie ostatnio zaskoczyła jak na taką bezciśnieniową rywalizacjęlightbless pisze:...
Zeby zachowac obiektywizm i sprawiedliwość od Sokółki zostają wprowadzone pewne zmiany do regulaminu PLP.
1. W klasach PL2 i PL3 załogę stanowi 1 słownie jeden kierowca i 1 słownie jeden pilot, w turystyku ilość osób uzależniona jest od ilości osób wpisanych w DR pojazdu.
2. Ponieważ nie stać nas oraganizatorów na wprowadzenie dodatkowej klasy Ex+serwis, na całej trasie i PP wprowadzamy całkowity zakaz napraw serwisowych. ( miejscem przeprowadzania napraw będzie wyznaczona strefa serwisowa).
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Bo już wszystkim kuśki stają na te pucharki i rywalizację. Dramatyczne jest to, że nawet Ci o których naprawdę miałem zdanie, że jednak myślą, kut.....a by sobie dali odciąć za te je.....ne punkciki. I nic ich nie przekona, kurna nawet 8 lat mojej ciężkiej pracy, że MOŻNA inaczej. Wynik, wynik i dokopywanie innym - TO JEST NAJWAZNIEJSZE w RAJDACH ! Ludzie ! dajcie prawo innym - może nawet garstce takich jak ja, do innego pojmowania off roadu ! My mamy IMPREZY PRZEPRAWOWE a nie (s)rajdy !
Bo jeżeli nie mamy do tego prawa TO PO PROSTU NIE PRZYJEŻDŻAJCIE na PLP i w ogóle to zlikwidujmy. Założenia Ligi są na stronie głównej. Primo atmosfera, secundo teren a dopiero tertio wynik. Mnie już żenujący pusty śmiech brał w zeszłym roku na te jeżdżące serwisy i ośmiu pilotów ale z założeń życiowych jestem liberałem, więc jeżeli ktoś uważa, że jest super hiper off roaderem bo objechał innych dzięki szybkiej likwidacji defektu z krążącego ślad w ślad serwisu i pracy 4 pilotów to niech sobie żyje w takim przeświadczeniu. W moich oczach jego wynik to tylko kwintesencja kasy a nie umiejętności pilotażu, zaradności w terenie i super wytrzymałej i zgranej załogi.
Zaraz koledzy powiedzą, że i tak pier...lę bo KAŻDY, podkreslam każdy jedzie na (s)rajd po wynik.
Ja jeżdżę dla fanu i dla przygody ale chyba jestem dziwakiem
Na szczęście znam jeszcze kilku takich dziwaków i najwyżej będę organizował rajdy dla 5 załóg.
ZA TO NAJLEPSZE W TEJ KRAINIE
Bo jeżeli nie mamy do tego prawa TO PO PROSTU NIE PRZYJEŻDŻAJCIE na PLP i w ogóle to zlikwidujmy. Założenia Ligi są na stronie głównej. Primo atmosfera, secundo teren a dopiero tertio wynik. Mnie już żenujący pusty śmiech brał w zeszłym roku na te jeżdżące serwisy i ośmiu pilotów ale z założeń życiowych jestem liberałem, więc jeżeli ktoś uważa, że jest super hiper off roaderem bo objechał innych dzięki szybkiej likwidacji defektu z krążącego ślad w ślad serwisu i pracy 4 pilotów to niech sobie żyje w takim przeświadczeniu. W moich oczach jego wynik to tylko kwintesencja kasy a nie umiejętności pilotażu, zaradności w terenie i super wytrzymałej i zgranej załogi.
Zaraz koledzy powiedzą, że i tak pier...lę bo KAŻDY, podkreslam każdy jedzie na (s)rajd po wynik.
Ja jeżdżę dla fanu i dla przygody ale chyba jestem dziwakiem
Na szczęście znam jeszcze kilku takich dziwaków i najwyżej będę organizował rajdy dla 5 załóg.
ZA TO NAJLEPSZE W TEJ KRAINIE
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Ja jestem za ale oczywiście niech to jest konsekwentne i bez wyjątków... fajna to była przygoda jak z Zyśkiem (dwóch stolarzy z zawodu) wyciągaliśmy skrzynię na 40-to latku w 6 godzin i jak się okazało niepotrzebnie bo wystarczyło zdjąć dekielek i wodziki ustawiać ale było fajnie
Była Zuza evoIII
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
najważniejsza jest dobra zabawa, atmosfera i ludzie, można by tak kiedyś dla zabawy zebrać wszystkie karty i................... komisyjnie spalić je w ognisku
to by było dopiero, co niektórzy pewnie chwilkę później wrzuciliby do ogniska orgów
to by było dopiero, co niektórzy pewnie chwilkę później wrzuciliby do ogniska orgów
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
No co Ty As przecież nie ma takich ludzi - wszyscy jeżdżą dla rywalizacji, dla zabawy nikt. Nie Lightbless ????
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
franc pisze:No co Ty As przecież nie ma takich ludzi - wszyscy jeżdżą dla rywalizacji, dla zabawy nikt. Nie Lightbless ????
no no no Marcinku nie rozpędzaj się nie wszyscy niektórzy lubią posiedzieć przy stole a nie naprawiać samochód
- lightbless
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 marca 2008, o 16:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Oczywiście franc, są jeszcze tacy co ryzwalizują dla zabawy, bawią się rywalizując albo rywalizują bawiąc się.
Pink Flying Carpet
MAY THE FORCE BE WITH YOU GUYS
MAY THE FORCE BE WITH YOU GUYS
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Nie - są jeszcze tacy, którzy odpoczywają a rywalizację mają w dup...e, no chyba, że z terenem
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
zdrowa zasada, jestem za, serwis tylko w strefie serwisowej, czyli na bazie. Z trasy w razie awarii, może wytargać tylko inny uczestnik. I od razu zrobi się sympatyczniej To będzie wprowadzenie do czystych zasad rajdów wg FIA, każdy ma ten sam czas serwisowy a auta nocują w strefie zamkniętej, to by były dopiero równe prawa dla wszystkich i rywalizacja była by zdrowsza.franc pisze:Bo już wszystkim kuśki stają na te pucharki i rywalizację. Dramatyczne jest to, że nawet Ci o których naprawdę miałem zdanie, że jednak myślą, kut.....a by sobie dali odciąć za te je.....ne punkciki. I nic ich nie przekona, kurna nawet 8 lat mojej ciężkiej pracy, że MOŻNA inaczej. Wynik, wynik i dokopywanie innym - TO JEST NAJWAZNIEJSZE w RAJDACH ! Ludzie ! dajcie prawo innym - może nawet garstce takich jak ja, do innego pojmowania off roadu ! My mamy IMPREZY PRZEPRAWOWE a nie (s)rajdy !
Bo jeżeli nie mamy do tego prawa TO PO PROSTU NIE PRZYJEŻDŻAJCIE na PLP i w ogóle to zlikwidujmy. Założenia Ligi są na stronie głównej. Primo atmosfera, secundo teren a dopiero tertio wynik. Mnie już żenujący pusty śmiech brał w zeszłym roku na te jeżdżące serwisy i ośmiu pilotów ale z założeń życiowych jestem liberałem, więc jeżeli ktoś uważa, że jest super hiper off roaderem bo objechał innych dzięki szybkiej likwidacji defektu z krążącego ślad w ślad serwisu i pracy 4 pilotów to niech sobie żyje w takim przeświadczeniu. W moich oczach jego wynik to tylko kwintesencja kasy a nie umiejętności pilotażu, zaradności w terenie i super wytrzymałej i zgranej załogi.
Zaraz koledzy powiedzą, że i tak pier...lę bo KAŻDY, podkreslam każdy jedzie na (s)rajd po wynik.
Ja jeżdżę dla fanu i dla przygody ale chyba jestem dziwakiem
Na szczęście znam jeszcze kilku takich dziwaków i najwyżej będę organizował rajdy dla 5 załóg.
ZA TO NAJLEPSZE W TEJ KRAINIE
nieważne kim jesteś lub kim staniesz się, ważne byś zawsze miał serce doobreee
PSZCZOŁA wersja extrem
PSZCZOŁA wersja extrem
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Mi po komarkach nasunęła się taka dziwna myśl , że zdrowsze i bardziej sprawiedliwe są zasady na imprezach typowo sportowych na które ostatnio jeździmy niż to co zaobserwowałem tutaj.Ja stosuję się do reguł organizatora.Startuję w klasie odpowiadającej mojemu autu , mam równoważnych konkurentów (nie staram się Rumburaka wbić w klasę niżej) , serwis grzecznie czeka na strefie , jak się zesram to albo sam się ogarnę , albo ktoś z zawodników mi pomoże , albo mam taryfę i ściąga mnie org/własny serwis.Kilka razy o naszym wyniku zadecydowała uparta walka do końca i dojazd na metę w ostatnich sekundach "zabitym" autem ,lub to że się właśnie nie udało.Taki wynik ma dla mnie prawdziwy smak.Na MT ciąłem się o sekundy z Cobrą , ale na trasie graliśmy przeciwko niemcom a po odcinku mój serwis pomagał ogarnąć jego auto ,żeby rano dalej z nami rywalizował. Nie ma żadnych aut zwiadowców/serwisów/chujwieczego.Ostatnio nawet widziałem jakąś ciężarówkę jeżdżącą pomiędzy próbami .Co damy radę to sobie pojedziemy w PLP + mam nadzieję zmotę i będziemy cisnąć ,ale wydaje mi się ,że jest tu pewien problem i bardziej daję to do przemyślenia ,żeby nie zabić fajnego pomysłu.
Re: I WST Sokółka 1200 CHALLENGE IV runda PLP
Ale to są przeprawówki a nie imprezy sportowe i tyle.
Nie wszystko musi i będzie sportem bo to i tak ch...j jest nie sport cały ten off road. Chyba się zgadzasż. Połowa zawodników w stanie przedzawałowym z ciążą spożywczą i jarająca szlugi + pomiar czasu komórką lub zegarem za 500 zł ( vide Magam) i brak jakichkolwiek reguł nie mówiąc już o związku sportwym/branżowym. Sport to jest wtedy kiedy są jasne reguły, TRENING wydolnościowy lub psychofizyczny organizmu, unifikacja maszyn itp itd. Wszystko to musi być również podparte federacją krajową i międzynarodową. A tu jest zabawa w błocie czy trawersach w dodatku dowolną maszyną, do której garstka ludzi dorabia sobie quasi sportową ideologię
W PLP 8 załog jeżdziło z serwisem i to tylko w Extremie i tak jak piszę dla mnie to było śmieszne i tyle. 5 załóg stosowało też taktykę na 2,3,4 i więcej pilotów . Powtarzam jak ma się satysfakcję z takiego wyniku to fajowo. Ja bym nie miał-tym bardziej, że inni starają się jechać/bawić w miarę samodzielnie. Można wprowadzić zapis strefy serwisowej i jednego pilota ale ktoś tego musi pilnować i egzekwować a będą to smutne sytuacje.
Wynik w przeprawie przychodzi wtedy kiedy nie jedzie się na wynik tylko swoje. I załoga jest zgrana i mocna. Zarówno fizycznie jak i psychicznie - tu masz spore pole do popisu . Chłopaki wprowadzają strefę i dwóch ludzi w maszynie na Sokółce i jest to ok - zobaczymy jak będzie z egzekwowaniem tego zapisu. Bo wszak wystarczy ukryć się w lesie blisko próby ( szczególnie nocą ) . Do zeszłego sezonu nie było takich jazd ale zdaje się PLP zyskała renomę i za wszelką cenę trzeba ją wygrać
W przyszłym sezonie ( o ile mi się będzie chciało a coraz bardziej mi się nie chce) obligatoryjna będzie zatem zasada strefy i 1 pilota. W ekstremie rzecz jasna. Chociaż może i Turystyk nam pięknie wyewoluję do cisnienia na maksa
Nie wszystko musi i będzie sportem bo to i tak ch...j jest nie sport cały ten off road. Chyba się zgadzasż. Połowa zawodników w stanie przedzawałowym z ciążą spożywczą i jarająca szlugi + pomiar czasu komórką lub zegarem za 500 zł ( vide Magam) i brak jakichkolwiek reguł nie mówiąc już o związku sportwym/branżowym. Sport to jest wtedy kiedy są jasne reguły, TRENING wydolnościowy lub psychofizyczny organizmu, unifikacja maszyn itp itd. Wszystko to musi być również podparte federacją krajową i międzynarodową. A tu jest zabawa w błocie czy trawersach w dodatku dowolną maszyną, do której garstka ludzi dorabia sobie quasi sportową ideologię
W PLP 8 załog jeżdziło z serwisem i to tylko w Extremie i tak jak piszę dla mnie to było śmieszne i tyle. 5 załóg stosowało też taktykę na 2,3,4 i więcej pilotów . Powtarzam jak ma się satysfakcję z takiego wyniku to fajowo. Ja bym nie miał-tym bardziej, że inni starają się jechać/bawić w miarę samodzielnie. Można wprowadzić zapis strefy serwisowej i jednego pilota ale ktoś tego musi pilnować i egzekwować a będą to smutne sytuacje.
Wynik w przeprawie przychodzi wtedy kiedy nie jedzie się na wynik tylko swoje. I załoga jest zgrana i mocna. Zarówno fizycznie jak i psychicznie - tu masz spore pole do popisu . Chłopaki wprowadzają strefę i dwóch ludzi w maszynie na Sokółce i jest to ok - zobaczymy jak będzie z egzekwowaniem tego zapisu. Bo wszak wystarczy ukryć się w lesie blisko próby ( szczególnie nocą ) . Do zeszłego sezonu nie było takich jazd ale zdaje się PLP zyskała renomę i za wszelką cenę trzeba ją wygrać
W przyszłym sezonie ( o ile mi się będzie chciało a coraz bardziej mi się nie chce) obligatoryjna będzie zatem zasada strefy i 1 pilota. W ekstremie rzecz jasna. Chociaż może i Turystyk nam pięknie wyewoluję do cisnienia na maksa